DP 2 - opravy zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky

Základní informace


Název zadávacího postupu

DP 2 - opravy zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky

Systémové číslo NEN

N006/24/V00028763

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00028763

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

17. 09. 2024 14:24

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Diana

Příjmení

Pavlisová

E-mail

pavlisovad@army.cz

Telefon 1

+420 973244562

Předmět


Popis předmětu

Předmětem zakázky je provádění kvalifikovaných oprav zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky (výměny a opravy jednotlivých komponent, článků, elektronických součástek k řízení baterie, termistorů, pojistek, odporů, snímačů teploty, separátorů, atd.) po dobu trvání Rámcové dohody dle tabulky cenové kalkulace k vyplnění a vložení zpět, další informace viz. příloha Obecné informace pro dodavatele. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 2 400 000,00 Kč včetně DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivých „Výzev k poskytnutí dílčích plnění“. Podmínky VŘ: 1) Autorizované oprávnění zhotovitele k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky. 2) Garance nabídkové ceny po dobu trvání rámcové dohody (RD). 3) Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklém, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené a odpovídat normám stanoveným výrobcem. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá na dobu 12 měsíců ode dne účinnosti této dohody, tj. dnem uveřejnění dohody v Registru smluv, a nebo do vyčerpání předpokládané celkové ceny za provedené služby. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 30 kalendářních dnů od podepsání výzvy k poskytnutí plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Celková cena za provedení opravy dle specifikace (počet MJ je kalkulován dle předpokládaného objemu oprav v době trvání rámcové dohody, není však garantován). Kritéria hodnocení (při splnění podmínek VŘ): Hodnocení dle ekonomické výhodnosti: 1. nejnižší celková cena provedených oprav 100 %

Kód z číselníku NIPEZ

31400000-0

Název z číselníku NIPEZ

Akumulátory, galvanické články a baterie

Hlavní místo plnění

Pardubický kraj

Kód z číselníku CPV

31400000-0

Název z číselníku CPV

Akumulátory, galvanické články a baterie

Název předmětu

Akumulátory, galvanické články a baterie

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ053Pardubický kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P24V00003930

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail17. 09. 2024 14:24Uveřejnění výsledku
Detail17. 09. 2024 14:24Uveřejnění účastníků